پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226892
اولين حريف ايران در جام بين قاره اي را بشناسيد
تاریخ انتشار : 1395/08/12 07:36:37
نمایش : 1174
ايران در اولين ديدار خود در رقابت هاي جام بين قاره اي فوتبال ساحلي به مصاف آمريکا خواهد رفت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تيم ملي فوتبال ساحلي ايران که يکي از مدعي هاي قهرماني در جام بين قاره اي فوتبال ساحلي جهان در دوبي مي باشد، در اولين روز و از ساعت 18:15 به مصاف آمريکا خواهد رفت.

تيم ملي آمريکا سابقه چهار دوره حضور در جام جهاني را دارد اما تا کنون موفق به کسب عنواني نشده است. آمريکايي ها در فوتبال ساحلي در رنکينگ 25 جهان و سوم قاره آمريکا قرار دارند و رنکينگ آنها در فوتبال ساحلي تفاوت چنداني با فوتبال چمني آنها نمي کند. آنها در فوتبال رنکينگ 24 جهان را به خود اختصاص داده اند.

اما تيم ملي فوتبال ساحلي ايران تفاوت زيادي با اين تيم دارد. ايران در سه دوره جام جهاني حضور داشته است. يک قهرماني، يک مقام سومي و يک مقام چهارمي حاصل حضور تيم ملي کشورمان در جام بين قاره اي مي باشد. ايران در فوتبال ساحلي رنکينگ 6 و در فوتبال رنکينگ 27 جهان را به خود اختصاص داده است و در آسيا مانند فوتبال در رده اول قرار دارد.

تيم ملي کشورمان فقط يک بار آن هم در جام جهاني سال 2007 به مصاف آمريکا رفته است. ايران در آن جام با آمريکا، اسپانيا و پرتقال هم گروه بود. ايران و آمريکا هيچکدام نتوانستند از گروه خود صعود کنند و در مرحله گروهي حذف شدند. در بازي رودر روي اين دو تيم، تيم ملي آمريکا توانست با نتيجه 7-6 ايران را شکست بدهد.

آمريکايي ها تا به اين جاي کار در هيچکدام از جام هاي جهاني موفق به صعود به دور بعد نشده اند. بهترين نتيجه آنها در جام جهاني هاي گذشته برد 6-4 مقابل امارت و بدترين نتيجه آنها باخت 9-3 مقابل پرتقال مي باشد.

حال باز ايران و آمريکا در مسابقات بين قاره اي و پس از 9 سال به مصاف هم خواهند رفت و مطمئنا تيم ملي کشورمان شرايط متفاوتي نسبت به جام جهاني سال 2007 دارد.

منبع:ورزش3

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html